dinsdag 10 juli 2012

WELKOM!


Welkom allemaal bij "Lucky Bracelets", mijn sieradenwinkeltje! Dit is eigenlijk meer een uit de hand gelopen hobby waarbij ik ben aangestoken door een vriendin die hetzelfde doet. Uiteraard vind ik het heel leuk om te doen en vooral het bedenken en ontwerpen van nieuwe sieraden kan ik enorm van genieten! Alle sieraden zijn handgemaakte sieraden die ik zelf maak om het goede doel Pink Ribbon te steunen. Van alle sieraden die ik verkoop gaat gegarandeerd 10% naar Pink Ribbon (met uitzondering van artikelen uit de sale). Alle materialen, bedels, ringetjes en ander hang en sluitwerk zijn van Tibetaans Zilver of verzilverd dus 100% Nikkelvrij . Alle strass steentjes en strass kralen zijn van Swarovski en overige kralen zijn veelal glaskralen van hoge kwaliteit.


Artikelen waar UITVERKOCHT bij vermeld staat kunnen eventueel op bestelling nog gemaakt worden voor de originele prijs, dus niet voor de sales prijs aangezien ik de onderdelen dan apart moet bestellen.

Wilt u iets bestellen? Mail uw bestelling naarbestelling@luckybracelets.nl

Heeft u een vraag? Mail me dan gerust, geheel vrijblijvend naar info@luckybracelets.nl

Geen opmerkingen: